Fire koner til strømfilteret

Da har også strømfilteret fått Nordost Sort Kone BC under seg, 4 stk. til og med. Jeg har tidligere prøvd å ha 3 stk. under, men har da syntes at filteret sto veldig ustødig og litt for lett å vippe på. Med fire ble det mye bedre.


Så hva med lyden? Joda, jeg har så langt ikke blitt skuffet av Sort Kone. Jeg har ikke testet noe spesielt, men etter å ha hørt på et par CDer og YouTube gjennom PS4 merker jeg at det er en forskjell. I tillegg synes jeg at fargene på TVen er blitt litt skarpere og klarere (den er også koblet til strømfilteret), men det er jo vanskelig å sammenligne, og det kan jo like gjerne være innbilning og placebo-rusen. Uansett, jeg er veldig fornøyd.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Inside Isotek EVO3 Sigmas

Høyttalerkabel: Nordost Heimdall vs Black Magic The Giant

HiFi-interessen