Inside Isotek EVO3 Sigmas

I forbindelse med at jeg skulle plassere koner under strømfilteret prøvde jeg å finne bilder av innsiden til Isotek EVO3 Sigmas strømfilteret. Det fant jeg faktisk ikke. Mulig jeg er en dårlig Googler. Alternativt kunne jeg jo bare skru opp filteret å ta en titt, noe jeg gjorde. Jeg ser det at jeg muligens må prøve å skaffe meg ett-par-tre koner til. Jeg tenker det kunne være greit å ha en under strøminntaket, en under hver sikring, en under hver av de tre litt store komponentene og til slutt en bake til venstre ved utgangene. Mulig seks koner blir overkill, men jeg har opplevd en forbedring fra tre til både fire og fem på de andre komponentene. Får se hva det blir til.













Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Høyttalerkabel: Nordost Heimdall vs Black Magic The Giant

HiFi-interessen