Velkommen til bloggen min

Det er vel bare rett og rimelig at første innlegget presenterer meg selv, hvorfor jeg har opprettet denne bloggen og hva jeg kommer til å skrive om.

Mitt navn er Fredrik og jeg er av 1984-årgangen. Til hverdags jobber jeg som programmerer. Jeg har en utdannelse innen elektronikk og IKT med en bachelor i programmering på toppen. En av mine store hobbyer er HiFi og lyd. Jeg er usikker på hva det er som er så fascinerende og pådriver for å stadig prøve å få bedre lydkvalitet, men det er utrolig tilfredsstillende å høre en ny detalj i en sang som jeg har hørt over hundre ganger tidligere. Jeg kommer nok derfor til å skrive en del om mine erfaringer i HiFi-verdenen.

I løpet av de siste 6 årene har jeg flyttet 5 ganger, jeg har pusset opp 2 kjøkken, bad, montert tilpasset garderobeskap, lameller/plissegardiner osv.. Jeg liker å gjøre jobben selv, og jeg vil derfor tippe at noen av postene kommer til å omhandle diverse DIY prosjekter.

Med denne bloggen ønsker jeg å dele erfaringer og frustrasjoner rundt interessene mine. Det er ikke sikkert at alle innleggene gjelder noe som skjer akkurat den dagen de legges ut, men heller noe jeg har opplevd den siste tiden.

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Inside Isotek EVO3 Sigmas

Høyttalerkabel: Nordost Heimdall vs Black Magic The Giant

HiFi-interessen