Nye høyttalerkabler

Etter at jeg fikk låne Black Magic The Giant høyttalerkabler av en god kollega måtte jeg bare innse at jeg ikke kunne gå tilbake til Nordost Heimdall. Samtidig tenkte jeg det hadde vært artig å prøve hakket "kvassere" om jeg først skulle kjøpe noe annet. Da jeg ikke har testet veldig mange merker og jeg visste at Black Magic virkelig kunne utgjøre en stor forskjell, sto valget mellom Emotion eller Emotion SE. Etter mye fram og tilbake, litt for høy pris på Emotion SE og et hyggelig tilbud fra PM Audio endte jeg til slutt opp på Emotion 2x2.5m spade til spade. Nå har jeg også fortsatt The Giant på lån slik at jeg lett kan teste om jeg hører forskjell mellom disse. Jeg satser på å kommer tilbake til det i et innlegg om ikke alt for lenge.

Førsteinntrykket av kablene, etter bare å ha sett dem i esken, er at de ser veldig pene ut, solide, og de virker veldig forseggjort.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Inside Isotek EVO3 Sigmas

Høyttalerkabel: Nordost Heimdall vs Black Magic The Giant

HiFi-interessen