Dette blir spennende!

Jeg har akkurat vært og hentet et Furutech FI-E50 NCF R støpsel samt Furutech krympehylser av typen GS-21P, GS-28P og GS 35P. I tillegg venter jeg en FI-52 NCF R apparatkontakt om et par uker. Jeg tenker å bytte ut strømkontaktene på hovedstrømkabelen Isotek Syncro SE. Krympehylsene tenkte jeg å bruke på Frey-kablene jeg kappet. Jeg bestilte litt forskjellige størrelser så jeg kan se hva som passer best.


Furutech FI-E50 NCF R. Ligger i en fin liten eske som et smykke.
Det blir utrolig spennende å høre om bytte av kontaktene på hovedkabelen gjør utslag. Dette skal jo tross alt være blant de beste som finnes der ute. Jeg kommer tilbake med mer så snart jeg har fått den andre.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Inside Isotek EVO3 Sigmas

Høyttalerkabel: Nordost Heimdall vs Black Magic The Giant

HiFi-interessen